Utställningsbilder

I Skellefteå fotade jag mycket mindre, tog oftast bara 2 ell 3 kort/katt, detta trots att mannen var med. Det blev så jobbigt att sortera så många som jag tog i Sundsvall.   Alla bilderna är nu skickade till uppfödare/ägare, så nu ska jag börja med att bearbeta dom så jag kan lägga upp dom här också.

Dock är även denna vecka hektiskt. För att hinna bli klar innan midsommar har jag denna vecka 2 kurs-tillfällen. På torsdag ska Dolce kastreras och jag kommer vara mycket med henne, före och efter kastreringen. Min mamma kommer nog inte få sova så mycket tyvärr eftersom Dolce ju ska vara fastande från onsdagkväll, vare sig vatten eller mat får hon äta.

Var och fotade vår lilla goding igår och ska lägga upp några bilder på henne också. Hon är så fin och underbar. Som vanligt kommer det bli väldigt jobbigt för mamma sen när Dolce flyttar hem igen, även om Dolce inte kommer att stanna lika länge som Sakhi stannade.

Kommentera här: