Kastrerad Dolce

Lämnade henne i morse hos veterinären och hämtade henne i samband med att Carina skulle dit med en av sina katter, då fick jag hälsa på både henne och katten.

Dolce var inte så groggy som jag trodde men lite vinglig var hon ju såklart. For med henne till mamma där jag berättade - och det blir nog jobbigast för mamma - att Dolce inte kan vara ute på 10 dagar. Detta för att det inte ska bli komplikationer i såret.

Dolce är sydd med tre små stygn, ska försöka fota och kanske, ev lägga ut här. Dolce stackarn får bara dricka lite lätt ikväll men imorgon, om hon inte är groggy längre, så får hon äta mat. Nu blir det att fara dit en stund varje dag och kolla på såret så det ser fint ut.

Tack för att ni har tänkt på henne (o mig) idag. Tack även för alla fina hälsningar jag har fått.
1 Linda:

skriven

Ja kattklubben kostade bara 190, men så kostar utställningen 300kr per dag så det blev ju mkt pengar på en gång :)



Det är bara att du ringer när du har tid!



Pussa alla dina katter från mig, särskillt lilla Dolce! :)



kram :)

Kommentera här: