Snart 3 veckor

och dom bor fortfarande i min garderob. Jivara är lite stressad för tillfället så då får dom bo där. Igårkväll när jag gick i säng hade jag en kattunge på golvet. Nu tittade jag inte efter vem det var men det kändes som Gabbana. Det kan jag gott förstå för han är en liten klättrare. Dolce stödmatar vi fortfarande då hon fortfarande har lite problem med att suga.

Rätt vad det är så kan Jivara plötsligt börja tokbusa - med Marussia av alla katter. Dom två har ju gått mindre bra ihop i höstas. Marussia uppskattar dock att Jivara plötsligt har tid att leka.

Har inte tagit några kort på länge men ska försöka ta kort imorgon, nu är det redan för mörkt ute och vi måste ha så många lampor tända, vilket säkert inte känns så skönt för Dolce & Gabbana och deras små ögon.

Både Dolce & Gabbana börjar krypa runt ordentligt i kattbädden och snart kommer dom inte vilja stanna kvar där alls. Men den är smidig att enkelt kunna frakta katterna, även om Jivara ligger där.

Imorse skulle jag duscha men jag skulle "bara" titta till ungarna en snabbis. Tror jag satt där över en timme i morgonrocken. Det är otroligt lätt att fastna med ungarna.

Kommentera här: