Det gäller att välja rätt

Jag har haft väldigt tur som har fått en så bra kattmentor i Sussie. Hon har verkligen hjälpt mig otroligt mycket, både i början men även nu. Nu har jag ju flera som jag vänder mig till förutom Sussie tack vare att jag lär känna fler och fler uppfödare.

Igår var jag till Sussie, eg tänkt att det skulle bli betydligt kortare besök än det blev, men jag hoppades att Galina skulle sätta igång sin förlossning. Men icke då. Till slut for jag hem och då börjar Galina visa tecken på att förlossning är på gång.  ;)

Tack Sussie för all hjälp, råd, tips och jag måste säga att jag beundrar ditt tålamod!!  :D



Idag var jag och äldsta sonen en snabbis till mamma och Sakhi. Vi tog med oss Marussia, dels för att hon skulle få träna på att åka bil (om ett par månader börjar utställningssäsongen igen) och även för att hon skulle få hälsa på Sakhi och han på henne. Sakhi trivs väldigt bra hos mamma och blir väldigt bortskämd men han är ingen ensamkatt, det syntes när vi kom med vår älskade "Galning". Efter ett tag ville han leka men Marussia ville gå och sniffa in sig lite mera först.

Kattungarna har hunnit bli hela 9 veckor, det är helt otroligt att dom är så stora. Inatt har dom sovit hos mig och på morgonen har Marussia legat nere vid mina fötter och sovit.

Ska försöka bada kattungarna igen i veckan. Jag hoppas verkligen att vi snart får till så det går att lägga ut foton på bloggen igen. Har en del kort att visa.

Gabbana har börjat kunna sova lite mer nära och det är ju kul! Dolce är som vanligt busig och väldigt social, hon ♥ verkligen att vara i famnen. Konstigt nog sover båda två ganska långt ner i sängen.

Kommentera här: