Dagen D närmar sig

Imorgonkväll flyger jag ner till Stockholm, träffar ett gäng trevliga tjejer och kommer ha såååå kul under dessa väldigt intensiva dagar. Vi har ett väldigt välplanerat schema eftersom vi vill hinna med att träffa så många som möjligt, jag hoppas bla kunna träffa Adik m familj en snabbis också.

Söndagkväll när jag kommer hem lär jag vara rätt slutkörd - för att inte tala om måndag. Då blir det inte heller mycket gjort på dagen. Så svarar jag inte på måndag så vet ni att det beror på att jag vilar och tar igen mig lite grann.

Dataproblemen fortsätter hos oss. Vi har för tillfället en äldre dator och jag börjar tro att även den ger upp andan snart.  :(  Det GÅR komma åt bloggen etc men det blir lite mer bökigt. Svarar jag inte på en gång så vet ni vad som - tyvärr - har hänt.

Nu ska jag gå och gosa med kattungarna, har inte haft så mycket tid idag att gosa med dom och eftersom jag blir borta ett par dagar nu vill jag gosa riktigt mycket med dom. Jag kommer ju träffa väldigt många fina katter och kattungar under resan men dom slår inte våra katter.  ;)

Kommentera här: