Dolce igen....

Dolce har börjat bli lite mer gosig mot mig också. Igår, när mannen jobbade, kom hon själv och hoppade upp i mitt knä. Där satt hon medan jag borstade henne och bara kliade henne ett bra tag. Sen hör hon hur husse stampar av sig bron och öppnar dörren.

Vad tror ni händer? Jo, hon rusar från mitt knä för att komma direkt till sin älskade husse. Stackars stumpan fick vänta ett tag innan husse kom in ordentligt eftersom han blev tvungen att skotta lite. Vi har fått otroligt mycket snö, det är skönt att det är mycket lätt och fluffig snö som kommit nu.

Alla våra tjejer dras till män. När jag och mannen var och hälsade på Jivara satt hon visserligen hos oss båda men efter vi hade farit var Jivara väldigt olycklig, pratade en hel del och försökte hoppa upp på dörrhandtaget.

Kommentera här: