Luleå-utställningen, del 2

Äntligen börjar jag med detta, jag har varit lite seg och slö. Men idag har vi mulet väder o även om jag känner av värken så passar det bra sitta framför datorn ett tag.

Vi har precis uppdaterat Photoshop och jag hittar inte rätt bland alla inställningar ännu, men jag lär mig allt eftersom.    Jag har fotat nästan alla sibbar på utställningen, men på lördagen hade jag dock klantat mig lite så efter Sakhis o Marussias bedömningar blev jag tvungen fara iväg ett tag, för att bla få tag på medicin jag hade lyckats glömma hemma. Då missade jag tyvärr ju några sibbar. Undrar hur det ska gå i Sundsvall sept 2011, då det bara är sibbar. Kommer nog känna mig lite splittrad tror jag.

Resultatlistan som finns på klubbens  hemsida skiljer sig lite åt och det beror nog på att Lene Glem (underbar domare, tog väldigt lång tid på sig med varje katt) blev lite stressad på söndagen så hon skrev inte BIV på alla katters bedömningssedel och gick man då inte o sa till fick man inte BIV inskrivet på resultatlistan.

IC S*Busungarnas Loka fick båda dagarna CAGCIP och blev dessutom BIV på lördagen.


S*Wesai's True Blue fick CAP och BIV.


Charmalov fick EX1 och han bor tillsammans med True Blue.


IC Cina fick båda dagarna CAGCIB.


IC S*Nikopeja's Orianna fick på lördagen CAGCIB, BIV och NOM. På söndagen fick hon CAGCIB.


S*Laxforsens Dasher fick båda dagarna EX1.


IP S*Busungarnas Valrhona Manjari fick båda dagarna CAGPIB.


IP S*Busungarnas Yatzy slog båda dagarna vår Sakhi  och fick CAGPIB.


S*Altaicas Sarabi fick båda dagarna EX1. På lördagen fick hon även BIV.


Fortsättning följer då jag har massa kort kvar på fina sibbar, dock är jag upptagen fr-lö så det blir tidigast söndag jag har tid sitta igen.

Kommentera här: