Vår älskade solstråle

Tänk vilken sovställning katter ändå har. Sakhis sovställning tycker jag ser allt annat än skön ut.   Blev bara tvungen att fota honom. Efter första kortet fick han nog och ville inte längre vara med på bild....



Denna stora kille, knappt 6 kg, är världens snällaste, gulligaste, mest omtänksamma katt man kan tänka sig. Tålmodig när jag kammar honom och de tovor han ibland ändå får härdar han ut med att jag tyvärr får vara hårdhänt. Det finns helt enkelt ingen bättre katt än Sakhi.

Idag var min mamma upp för att hälsa på sin pälskling, det är nog både ock känslor för henne. Klart att hon saknar Sakhis sällskap, men det är betydligt mycket mindre hår överallt nu.   Hon hade med sig räkor som katterna fick dela på och Dolce stal Sakhis första räka!

På något sätt i morse lyckades antingen Dolce eller Marussia starta dammsugaren själv. Smarta katter vi har, nu ska vi bara få dom till att dammsuga också.
1 clarellis:

skriven

Ha ha då kan dom komma hit och lära mina pälsklingar att dammsuga.

Kommentera här: