Vilken helg

Helt underbar men trött/sliten är jag och jag har dessutom blivit förkyld tyvärr. Men det var värt det. 

Jag började med att köra till Luleås utställning. En sträcka på drygt 30 mil (enkel väg). På lördagen hann jag förutom att fota en hel del sibbar (kommer ev slutet av veckan), träffa massa trevliga människor (som vanligt) även träffa Karins nya kull när jag kom till henne på kvällen. Helt otroligt ljuvliga och helt, helt underbara!!

Söndagen hade jag hand om "farmors lilla ♥", den ljuvliga och vackra Roselia. Det är ju vår Sakhi som är pappa till den kullen och hon är så otroligt gullig och charmig! Igår hann hon inte vara på utställningen, eftersom jag kom efter incheckningen var slut och Karins katt hade fullt upp med att föda fram kullen. Men idag fick jag ha henne hela dagen.

Sen fick jag även vara med om Valentines första utställning och det gick ju hur bra som helst. Han tog CAP båda dagarna och blev idag Publikens favorit! Grattis Valentine!

Imorgon hoppas jag hinna gå igenom alla bilder jag tog i helgen o börja sortera dom.

Kommentera här: