Bilder o några vikter

En bild från förra veckan, trodde först det var Jivara som hade dragit sig tillbaka för att få lite lugn och ro men istället var det Marussia. Det är första gången någon av katterna har varit där och jag hoppas att jag slipper se dom där igen, då vi har knivar ganska nära det köksskåpet. Jag sysslar även en del med scrapbooking och kunde därför inte låta bli att ta en bild först innan jag lyfter ner henne.   




Idag har vi haft efterlängtat främmande av Emma, Triumph och Roselia.


Först ut på bild är S*Deltas Triumph (8 mån). Han vägde idag 4.9 kg.



Visst har han blivit stor och fin!! Sen måste jag ju bara lägga upp en bild med hans maffiga svans också.


S*Frostuddens Roselia (snart 7 mån) är Sakhis yngsta dotter. Hon bor numera tillsammans med Triumph, matte Emma o husse Jonas och det går bara bra. Första dagarna levde hon upp till sitt gamla smeknamn "spott och fräs", idag morrade hon dock mest. Det är ju dock inte så konstigt när hon kommer till ett stort hus och har fått flytta ett par gånger. Jag höll dock i henne o det gick bara bra precis som vanligt, även om hon "pratade" lite.   Men idag var det ganska tryggt hos matte. Idag vägde Roselia 2.6 kg.



Vi vägde även Sakhi som idag vägde lika mycket som förra gången, dvs 5,4 kg. Jag har ju varit mycket på resande fot hela oktober känns det som men nu börjar jag snart komma ikapp, har massa bilder att visa sen. Dock ska jag bara på några små korta "äventyr" först denna vecka.

Kommentera här: