Testhem, snart tillfälligt uppehåll

Vi är ju testhem i Umeå-området och jag tycker det är jätteroligt att det är så många som vill komma och prova sin allergi. Extra glad blir man ju förstås de gånger det fungerar, men tyvärr är det inte alltid så händer. Utan att ha fört någon statistik så kan jag ändå säga att det är ungefär 50/50 chans för att kunna tåla rasen. Väldigt viktigt att komma ihåg är ju att om man är allergisk så får man förr eller senare någon reaktion, men kanske inte lika ofta som man skulle ha fått med en huskatt eller med en annan ras.

Eftersom Jivara är dräktig och jag vill att hon ska få lugn och ro inför förlossningen kommer jag sätta tillfälligt stopp för folk att få prova allergin. Söndag 6 december är sista dagen man kan komma och prova. Sen kommer jag börja om igen, med testpersoner, från mitten/slutet av januari 2010.



Det kommer gå bra att fortsätta testa medan jag har uppehåll, kontakta mig (tel: 090-521 06 ell 070-831 87 31, mail: [email protected]) så hjälper jag till att förmedla kontakten. Idag har jag varit och hälsat på Smilla (Ferrari) och jag har även fått så läckra bilder på Mellon så det kommer snart komma bildbevis.
1 Kristina:

skriven

Hej!



Jag är intresserad av att testa om jag tål sibiriska katter men jag skulle gärna ha lite mailkontakt med dig först, om du skulle vilja besvara lite funderingar jag har osv. Jag lämnar min mail om du känner för det :)

Kommentera här: