Några bilder på Marussia

tagna för bara en liten stund sen. Jag försökte härma duktiga fotografen Linda Karlström och vara på egen hand. Nja, några bra bilder fick jag väl men sen fick äldsta sonen komma ner och vifta lite med en pinne. Så mycket lättare när man har hjälp!

Marussia är nu drygt 8.5 månader gammal och helt underbar!! Hon är busig, galen och framåt. Har lärt sig ordet "vänta" även fastän jag har en skinkbit i handen. Otroligt snäll när vi busar, inga klor ute. Älskar att busa och laserpekare är ett bra redskap! Hon charmar nog dom flesta men hon har bara en liten brist men det kommer nog växa bort. Hon är inte så mkt för att sitta i famnen ell i knäet på andra än på husse.  Marussia är verkligen lik mamma Jivara. Om jag tittar snabbt så händer det att jag tar miste på dom två. På bild 2 är hon så lik Jivara och dessutom har hon ju också gröna ögon, precis som Jivara.





Sen har hon också varit på besök och hälsat på M & M, som tagit desssa kort - tack för dom! Det är länge sen hon åkte bil och det märktes, hon tyckte inte alls om det. Dags att börja träna igen mao. Hos M & M trivdes hon bara bra, dom har bla en inglasad balkong som hon verkligen gilllade. Perfekt att ligga där och kolla ut. Även köksfönstret var bra att ligga i och soffbordet är ju helt perfekt att sträcka ut sig på! Trots att hon inte hade varit där tidigare så var hon inte så blyg direkt utan gick frimodigt omkring o tittade.



Kommentera här: