Tagen på bar gärning

Idag lyckades jag fota Bugatti när hon satt i krukan och Lamborghini satt på bordet och tittade på.




Jag har även tagit ut dom på en biltur, alla 5 samtidigt. Ska snart ta ut Triumph igen (som inte är alltför förtjust i det hela tyvärr) på en tur till. När vi kom hem satte jag ut den största transportburen och tog sen ut dom en och en på gräsmattan, i sele o koppel.

Alla var faktiskt väldigt duktiga, oftast ville dom bara tugga på själva kopplet. Jag kommer ihåg från förra kullen där Findus (Vinur) hoppade som en galning för att slippa selen. Att dom sen inte vill gå så långt är ju inte så konstigt, första gången ute själv. Ja, Jivara var ju självklart också ute men hon var upptagen med annat. Tyvärr inga bilder från ute idag, eftersom jag var ensam.

Marussia och Ferrari var dom som frivilligt gick längst. Marussia gick sin egen väg (som vanligt) medan Ferrari kunde hänga med lite grann.

Kommentera här: