Nu ger jag upp

och låter katterna ha fritt tillträde till övre plan. Jag var nyss däruppe och hittade 3 busfrön som tagit sig förbi grinden. Även fastän jag lyfte ner Bugatti så hann jag knappt gå upp igen förrän hon var däruppe, igen. Nu blir det nog inte så kul för äldsta sonen att få sova, han har nämligen dörren öppen så han får säkert en del besök nu på nätterna.
 
Den här veckan blir en ganska späckad vecka. Imorgon hoppas jag kunna bada i alla fall en kattunge (jag har testpersoner som kommer, bla Ferraris nya ägare - kanske skulle börja med Ferrari?). Sen ska dom ju ut och åka bil, avmaskas (sista gången), gosas ordentligt med dom ska vi ju också hinna göra för nästa måndag är det slutbesiktning o på tisdag flyttar Ferrari.

Just nu när jag skriver detta så har jag Triumph innanför linnet. Andra gången på kort tid han velat bli upplyft.

I lördags var ju Linda och fotade katterna och här kan ni få se alla bilderna. Det kommer verkligen inte bli lätt att välja några bilder. Stackars Sakhi ser så liten och smal på bilderna, tur det inte är så länge kvar innan han ska kastreras.

Igår gick jag en assisstentutbildning hos min kattklubb och det fanns katter för alla kategorier att testa bära. Jättekul var det och jag har ju gått assistent (i början av -90) men det var ju ett bra tag sen.

Igårkväll när jag kom hem efter utbildningen hamnade jag i soffan och Bugatti kom upp och la sig själv bredvid mig. Hon som har haft så mycket bus i benen börjar äntligen kunna ha lite ro att vara nära en och i famnen.

Kommentera här: