Många katt-kort

har det blivit nu på ett par dagar sen förra veckans små utflykter. Tyvärr har jag inte hunnit bearbeta alla korten men vill i alla fall visa upp Pokemon-kullen, som jag såg i lördags. Så fina och helt underbara!



Här är från vänster till höger: Roselia (Hon är så söt och jag börjar nog vänja mig vid sköldpaddor trots allt. ) och sen kommer killarna, Pikachu, Celebi och Galade.

Det kommer komma kort från varje besök senare men det blir nog först efter Umeå-utställningen eftersom vi denna helg åker till Sundsvall på utställning. Vi har i dag badat alla katterna, utom Sakhi. Han får bada imorgon bitti. Jivara, som vi tyvärr badar för sällan, tycker det här är väldigt jobbig men hon var sååå duktig idag.  

Har idag varit och köpt transportbur åt Bugatti och så fort jag vet flyttdatum så ska jag ombesiktiga henne. Hon är verkligen så busig den tjejen, jag lekte rätt länge med henne medan jag såg tv. När Lars skulle busa med Jivara (som har blivit lite busigare faktiskt) så kom självklart Bugatti och tog över. Bugatti verkar bli väldigt duktig på att hoppa.

Marussia älskar att leka med vår dammsugare. Jag ska ta några nya kort på henne. Hon busar med dammsugarslangen, med munstycket och när Lars dammsugar henne så ger hon bara igen. Hon har absolut ingenting emot att bli dammsugad.   Det här är alltså ett gammalt kort på henne, taget när hon var drygt en månad gammal.

1 Linda:

skriven

Åh jag verkligen älskar paddor! Min första sibbe var en padda, och jag ska ha en någon gång i framtiden. :)

Kommentera här: