Kattutställning i Sundsvall

Nyss hemkommen från Sundsvall, där vi har haft en bra helg (bortsett från boendet ), har tagit en hel del kort på fina sibbar och ska visa upp det - senare. Just nu är det väldigt mycket omkring oss då sonen tar examen till veckan o vi ska hinna med att baka och laga mat, så jag får återkomma nästa vecka.

Helgens utställning gick som sagt bra. Jivara, som nyss har haft kull, mötte en stilig dam båda dagarna men fick ändå Ex2. Sakhi, som ställde ut som kastrat för första gången, fick CAP båda dagarna. Detta trots att han är nykastrerad. Idag charmade han nog domaren med att bla lägga sig på papperet hon skrev på, tvätta henne lite på handen och i ansiktet etc.

Nästa helg är det kattuställning hemma och jag har tänkt försöka hjälpa till lite inför utställningen. Sen blir det långa dagar då BJK vill att vi medlemmar är där senast kl 07, incheckade och klara.
1 Guro:

skriven

Gratulerer med fine resultater fra utstilling :) håper å få se noen bilder?



Hvordan går det, har du funnet en forvert for Marussia?



klem

2 Maja:

skriven

Godmorgon. Allt bra med dig? Jag tänkte bara tipsa om min blogg, där jag just nu skrivit en inlägg om hur du kan få länge hår, intresserad? kika gärna in! Majaalins.blogg.se

Kommentera här: