Bilder från två utställningar

Här kommer bilder från dom två senaste utställningarna vi har varit på. Tyvärr var jag väldigt trött, slut, sliten och glömsk dag 2, på Sundsvalls utställning så jag har missat många katter, bla Mannegummans vackra nevor. 

Enda bilden på Mariannes nevor är på Darcy, hos domaren.


Men först vill jag verkligen säga ett stort TACK TOVA för att du var min personliga fotograf i helgen, när jag var upptagen! Hon hade verkligen fullt upp där ett tag med både Sussies kamera och min och dessutom var både jag och Sussie uppe samtidigt vid ett tillfälle, tur att det var borden bredvid varandra i alla fall.

I Umeå charmade Chunii verkligen domaren Karl Preiss


Också med i Umeå var Britt, från Amiirsibibri's, med två katter.



Med på utställningen i Umeå var Manne och Yatzy. Manne är kullbror till Jivara och Yatzy är halvbror till Jivara.
 

Bjuder även på en ansiktsbild på Yatzy.


Carina var där med sina två pälsklingar, Zotik och Zummit.


Pia hade bla med sig Niikki.


Sussie hade med sig tre katter.



En som var på båda utställningarna, Sundsvall och Umeå, var Anne-Sofie. Bilderna är från Sundsvall.


Matilda hade med sig två katter till Umeå.



Mari var självklart med i Sundsvall.



Likaså Monica med Silje.



Randi hade det lite stressigt då hennes båda katter gick upp samtidigt, för olika domare, båda dagarna. Hennes Kajsa slog Jivara båda dagarna och blev CHAMPION på söndagen. Här en bild på Kajsa.


Måste bara visa hur fin Harald är. Roseanne hade även med sig Gustav.



Mikaela var där båda dagarna.


Anna hade med sig två katter.

Lena har köpt sin katt av Juniskärs och var med på lördagen där Feodora blev EX1, BIV, NOM och BIS!!


Eva hade med sig Natasha.


Två bilder från Sundsvall på Jivara och Sakhi. Bilden på Sakhi är från söndagen då han var väldigt gosig med domaren (Eiwor Andersson). Han slickade henne bla på handen och på kinden. Här nosar han lite på hennes skjorta.

Kommentera här: