Bilkullen

blev 5 månader igår, något jag upptäckte sent på kvällen.

Igår var vi till Smilla (Ferrari) och hälsade på ett tag. Tyvärr glömde jag ta med vågen men kameran och Marussia var med. Marussia gick omkring i lägenheten medan Smilla inte tyckte att det var snällt gjort att ta med sig en inkräktare hem till henne. Så här såg det ut i början:

(Jag har inte kunnat behandla bilderna då photoshop saknas för tillfället).


Efter ett tag gick det bättre även om Smilla fortfarande var på sin vakt men vi lekte med katterna och då glömde hon ofta bort sig. Även Marussia fräste efter ett tag till Smilla. Här ligger dom ganska nära varandra utan fräs från någon av dom.



Den här bilden gillar jag väldigt mycket, den visar vilket band Smilla och husse har, även om den inte är så bra fotomässigt.


Jag tycker att Smilla har blivit lik pappa:


Pappa Alex, kortet är taget dec -08.


Idag tog jag några bilder på Marussia, som var väldigt väldigt trött.

Kommentera här: