Vår underbara älskade gumma

Om ett par timmar kommer sista testbesökarna, sen är det uppehåll till slutet av januari. Detta för att Jivara ska få så mycket lugn och ro som möjligt. Hon är beräknad till nästa tisdag men jag skulle tro att kull 3 kommer födas någon gång under nästa helg, då hon hittills har fött kullarna lite tidigare än dag 65.

Det här är kort tagna idag och jag tycker inte att hon ser så stor ut eg men det blir spännande att se vad som döljer sig i hennes mage. Kort taget bakifrån och så på en matta jag fick i fjol. Den är så fin så jag vill inte smutsa ner den utan katterna får ligga på den. Jivara ligger gärna på mattan och njuter, vi har ju även golvvärme på nedre plan så det är nog väldigt varmt och skönt för henne.


1 Linda:

skriven

Jag måste säga att jag längtar till att få se vad som gömmer sig i hennes mage :o) Med tanke på hennes tidigare kullar kan det inte vara något annat än riktiga sötnosar! Jag hoppas jag kan övertala mamma och pappa att göra ett besök söderut, eller att jag får låna en bil för att komma och hälsa på en sväng :o)

2 Linda:

skriven

Haha nu insåg jag en sak. Jivara har samma form som Valentine på magen just nu när dom ligger ner :o) sötkatter!



Pussa och krama hon från mig!

Kommentera här: