Min hemsida

har jag nu avslutat då den har strulat ordentligt. Jag får hjälp av Linda med att göra en ny och den är snart på gång. Jag återkommer såklart när den är färdig.

Igår fick vi göra en akututryckning till jourhavande veterinär. Jivara var annorlunda igår, dels kom hon upp i famnen på oss o hos mannen slocknade hon nästan. Sen var det som att hon frös, så jag ringde jourhavande och vi hann komma in precis före kl 20. Hon hittade inga fel och tempen var samma som vi fick hemma men för säkerhets skull så vätskades Jivara upp. 

Eftersom vi hade så kallt igår så sprang jag med kattungarna i en filt direkt in medan mannen körde in bilen. Jag tänkte mig inte för utan lade dom i bolådan och nu tror Jivara att vi har glömt hennes kattungar ute. Detta gör ju då att Jivara helst av allt vill ha mig i sovrummet, nära bolådan. Annars springer hon rätt ofta o letar efter sina ungar. 

Sakhi hade jag tänkt plocka hem idag men jag väntar en dag till så att Jivara får lite mer lugn och ro. Iofs skulle Sakhi behövas nu eftersom Marussia är superbusig idag. Så fort jag närmar mig henne så springer hon iväg, med svansen högt lyftad.  

Kommentera här: