Fashion-kullen

är redan en hel vecka gammal. Svårt att förstå att det redan har gått en hel vecka.

Självklart ligger dom väldigt långt efter dom andra kullarnas vikter men det är ju inte så konstigt då Jivara av någon anledning fick lite mjölk denna gång.

Igår fick jag mail och bla 2 uppfödare "skällde" lite på mig. Jag läste, tog till mig och inatt har vi inte stödmatat. Dom fick mat strax före kl 23 igår och imorse fick dom frukost vid 7-tiden. Till min stora glädje hade då Dolce ökat 2 gram under natten och detta tyder ju på att Jivara har börjat få mjölk igen. Gabbana låg kvar på samma vikt, men han är jag inte orolig för. Ni skulle bara se så snabbt Gabbana suger på nappflaskan. På ett par sekunder har han fått i sig det han ska ha och även lite till. Det är verkligen lätt att han får för mycket ersättning. Även ljuvliga lilla Dolce har börjat förstå hur man ska suga från nappflaskan.

Eftersom det hade gått så bra inatt så kunde jag fara ner på stan en snabbis för att fixa lite julklappar, sönerna tog hand om matningen en gång. Nu när dom har fått näst sista dagsransonen så har Dolce ökat ytterligare 2 gram.

Inga kullbilder har det blivit idag då jag inte har hunnit. Ska försöka få till det imorgon istället.

Kommentera här: