Får jag presentera kull 3

Äldsta sonen kom redan i september på temat till denna kull. Men efter att ha pratat med en kompis ikväll som hade dom perfekta namnen till kattungarna så har jag ändrat temat. Tack Faranak för hjälpen med vackra namn!  Sonens förslag sparas till en annan kull. Temat för denna kull blir FASHION.

Kattunge nr 1, heter Dolce.


Kattunge nr 2 heter Gabbana.


Kattunge nr 3 har fått namnet Chanel. Då denna kattunge är så kraftigt missbildad väljer jag att inte visa bilden här.

Kattunge nr 4 har fått namnet Chapurin, en rysk modeskapare. Om det går så försöker jag alltid få med ett ryskt inslag på namnen. Då även denna kattunge är så kraftigt missbildad väljer jag att inte visa bilden här.
1 Linda:

skriven

Vilka sötnosar! Och passande namn tycker jag :)

2 Guro:

skriven

Så vakre og små de er! :) gratulerer igjen!

Jeg tror fremdeles de er brune, men det kan jo være bildene som lyver.

3 Emilie:

skriven

Vilka små söta missar! :)

Kommentera här: