Imorgon

ska jag och sonen äntligen hämta hem Sakhi. Vi längtar och saknar honom. När jag var dit, dagen efter han blev lämnad, var han väldigt gosig och pratig med mig. Det kommer kanske ha blvit en liten förändring för honom när han kommer hem dock, kattungarna har upptäckt vår säng och springer såklart omkring där. Undrar om Sakhi kommer ha ro att ligga hos oss?

Idag har kattungarna fått smaka lite rökt skinka. Marussia hade smakat tidigare så hon visste redan vad det var. Bugatti och Triumph blev förtjust men mest förtjust blev Lamborghini, hon stal lite skinka från mig. Ferrari däremot betedde sig lite annorlunda. När jag höll fram skinkbiten till henne började hon försöka döda bytet (bara med tassarna dock) och hon vägrade att äta från handen, men så fort jag la biten på golvet ell byxan så åt hon.

Imorgon är kullen redan 9 veckor, det är otroligt vad fort tiden går!

Kommentera här: