En utflykt

gjorde jag och Lars igår och inte vart som helst heller utan vi for till Sundsvall, gick lite i affärer men huvudsyftet med trippen var att ÄNTLIGEN få se Sakhis och Signes kull, på riktigt. Vi pratade ett tag med Signe först innan vi slog oss ner på golvet och där satt vi ett bra tag. När vi sen gick in till rummet bredvid och satte oss så kom desssa underbara små kattungar ut till oss. Signe bar till och med in två kattungar till vårt rum. Hon är nog med rätta mycket stolt över kullen.

Louise har en jättebra idé för att på ett enkelt sätt hålla koll på vem som är vem. Tyvärr lossnar banden efter ett tag. Om jag minns rätt (Louise, du får gärna skicka mail med vem som har de olika färgerna, glömde skriva upp det igår) så är detta ljuvliga Betty Boop.



Måste bara få visa Bombi Bitt, killen.


Så här såg Sakhi ut vid ungefär samma ålder.


Så här mysigt var det strax före vi for.


Efter det for vi o hälsade på hos Mari, där blev vi lite längre än vi hade tänkt men tiden går alltför fort när man har trevligt, hoppas det gick bra att komma upp imorse. Jag glömde ta en kullbild på Maris fina honor men jag lägger in en bild på Poppe, som jag är väldigt fascinerad av.

Här sitter han på Lars arm.



TACK till Louise och Mari för jättetrevliga timmar, jag önskar att ni bodde lite närmare! Louise, jag glömde fråga var du köper ditt goda och annorlunda te? Mari, lycka till! Du kan inte tacka nej till en sådan chans, det vet du.  

Måste bara avsluta med en nytagen bild på Sakhi som blev pappa igen idag. Den här papperskorgen är perfekt för kattungarna att busa med. Sakhi är ju lite för stor för att klättra på den men ligga i den kan han fortfarande! 

1 Guro:

skriven

Gratulerer til Sakhi som har blitt pappa igjen :D



Kjempefine kattunger alle sammen!



Bombi Bitt er bare helskjønn! han skulle jeg ha hatt ;)

Kommentera här: