Domarfördelningen till Luleå 2018 är klar

Snart är det dags för årets sista utställning, denna gång i Luleå då jag tar med mig Marussia. Ella är stoppad i Sverige o Marussia har ett cert kvar innan hon blir stoppad.
 
Eftersom jag har även har anmält Marussia som senior (7-10 år) så kommer Marussia ställas ut båda dagarna, även om hon tar sitt sista cert i Sverige på lördagen, då det är två olika klasser hon tävlar i. Jag tror att jag bara har haft Mats Askett o att de andra tre domarna är nya, för mig.
 
Ser fram emot resan och att få träffa massa trevligt kattfolk igen.
 

Domarfördelning lördag

Mats Askett

Som senior, klass 15a, har Marussia Ireneusz Pruchniak

 

Domarfördelning söndag

Dietmar Sagurski

Som senior, klass 15a, har Marussia Donatella Mastrangelo

1 Therese:

skriven

Har Marussia haft någon av domarna tidigare? Syns på lördag, och söndag =)

Kommentera här: