Vår älskade gumma, vår finaste drake

För ett tag sen var jag med Jivara till veterinär för att kolla upp henne. Jag ville dels ha en seniorkoll på henne o även kolla upp då jag tyckte att hon var lite öm på en sida när jag kammade henne.
 
Då Jivara var lite stressad o jag även ville att de skulle kolla tänderna fick hon en lugnande spruta. Undersökningen gick bra, hon fick en spruta så hon snabbt var pigg igen.
 
Sen fick vi vänta ett bra tag på provsvaren. Allt såg bra ut förutom att hon hade lite förhöjda njurvärden. Hon skulle få specialmat o även medicin för det samt en återkoll till hösten.
 
Jag lämnar henne hos mamma där hon är som vanligt. Men strax efter jag hade kommit hem ringer mamma.
 
Det visar sig då att Jivara har fått en propp i ryggen o vi fick fara till Vännäs där hon tyvärr fick somna in, 11.5 år gammal. Vi saknar henne otroligt mkt.
 
Tack Jivara för alla år och all glädje du har gett oss.
 

 
 
1 Therese:

skriven

R.I.P Jivara <3

Kommentera här: