En intensiv helg

går väldigt fort.

Lördagen var dels en redovisning o diskussion, sen årsmöte. Söndagen hade Ylva Stockelberg en genomgång av avel och även lite kattbeteende.

Det är alltid lika kul att träffa folk, en del träffar jag bara på årsmötena. Nu fick jag även träffa nya människor och få ett ansikte till namnet.
 
Just nu väntar jag på kattförlossning och att bli utkallad. Det spelar ingen roll hur många kattförlossningar jag har varit med om, det är alltid lika intressant och fascinerande.

I veckan är det faktiskt två kullar som beräknas födas. Dels är det hos Carina och den andra kullen är hos Pernilla. Nu är det frågan om kullarna kommer samma dag.
 
Förra veckan föddes Marussias barnbarnsbarn. Det blev 7 st underbara kattungar hos Katarina, himla tur att vi bor så nära att jag enkelt kan föra och titta på kullen.

Kommentera här: