Hemma igen

efter en mkt trevlig semester.
 
Vi avslutade semestern med att hälsa på goda vänner o träffa dom o deras fina katter. En stor favorit är förstås Jurij, som är pappa till Operakullen.
 
Jag tog bara bilder med mobilkameran o bilder finns på instagram, där jag har ett öppet konto o heter deltas.katter. Förutom Jurij fotade jag även vackra Pippi, 16 år o vacker som en dag. Väldigt gosig och social.
 
Sakhi har varit väldigt social med mig tidigare idag och han ville inte riktigt släppa mig i början.
 
Om ett tag är det dags för Finlands utställning och det ser jag fram emot. Dock blir det lite väl lång bit att köra men det är tur att det är bra vägar. Annars hade jag gärna valt att fara till Norge, där jag tycker att deras utställningar är så trevliga, men det var det där med vägarna.....
 
Förutom Finland har jag tänkt åka med Ella till Sundsvall (i aug) o Luleå (i sept). Men vi får se hur det går, det kan hända att Ella blir stoppad i Sverige (jag hoppas att hon tar cert båda dagarna i Finland, men tvivlar på det). Blir det stopp för Ella så kan jag ta Marussia istället.
 
Ella har ett cert kvar till PR, Marussia är redan PR men har inte hunnit ta något cert mot IP.

Kommentera här: