Fodervärd sökes

Maria Westling är en god vän till mig och även den som har fotat alla våra katter o flera kullar oxå. Faktiskt så har Maria även fotat oss människor oxå.

 

Just nu söker Maria en fodervärd till Zelda. Om ni känner någon som skulle kunna tänka sig vara fodervärd, hör gärna av er till Maria.

 

I första hand söker Maria en fodervärd där det inte finns andra katter men ev kan Maria tänka sig att Zelda får sällskap av en kastrerad hane.

 

Kontakta Maria för mer information, hon har telefon 070-680 66 90, ell PM:a henne på facebook.

 

För att Maria ska kunna hjälpa till med kull så bör fodervärden bo max 5 mil utanför Umeå.

 

Vad innebär det att vara FODERVÄRD ?

 

Är du sugen på en raskatt, söta kattungar och kanske prova att ställa ut någon gång ?

 

Här finns chansen nu till en unik och vacker Somali flicka på 2 år som söker ett föralltidhem. Om det låter intressant så skicka PM (på facebook) så berättar jag mera vad det innebär och mera om Zelda och rasen.

 

Jag söker ett hem till henne där hon får vara nummer 1.

 

Det ska finnas tid för henne och hon bör få vara den enda katten i hushållet. Zelda tycker om olika aktiviteter och van att gå ute i sele.

 

Hon är så som rasen beskrivs väldigt aktiv,nyfiken och social. Jag är väldigt noga med val av rätt hem till henne och den jag söker ska finnas runt Umeå,max 5 mil utanför !!! Mer info ges vid kontakt så skicka PM (på facebook) eller ring om det låter intressant.

Här kan man läsa lite mera om somali, om hur rasen är.

 

Här kommer några bilder som Maria har tagit på Zelda, som trivs väldigt bra ute i sele o koppel.

 

 

Kommentera här: