Packar för fullt

O imorgon åker Ella o jag till Sundsvall. Vi kommer bli många katter i bilen, jag o Carina samåker o hon har 4 katter med sig. Tur jag har stor bil.
 
Det blir spännande att se hur det kommer att gå denna helg. Ella har varit lite lugnare på de senaste utställningarna o i Finland var hon väldigt modig i buren, båda dagarna. Dag 2 verkar hon tycka bättre om på domarbordet. Få se om det blir samma sak denna utställning.

Det blir nog inte lika varmt denna utställning som det var i Finland, då det på lördagen var på tok för varmt. Både för katterna men även för alla utställare o besökare.
 
Detta blir Ellas sista utställning i år. Till Luleå kommer jag istället ta med mig Marussia. Detta då Ella har en chans att bli stoppad i Sverige o måste utomlands för att ta sista certet, för att kunna bli Interntionell Premier. Vi får väl se vad som händer i helgen.
 
Nu är det Sundsvall nästa som gäller. Ser fram emot att få träffa många trevliga utställare!

Kommentera här: