Fjärilskullen är 9 veckor

Och det är inte lätt att fota kullbilder med en svart solid katt (Frigga) medan Argus har - precis som sin mor - kritvita tassar. Det är lite extra svårt att få fina bilder då jag har bara den vanliga kameran med mig när jag fotar dom, men innan dom flyttar har jag tänkt dra dit hela studion och försöka få några bilder. Vi får väl se hur det kommer att gå?! Blir mkt att släpa på i såna fall.
 
I veckan fick dom åka bil till veterinären för att få sin första vaccination och även chippningen. Frigga var den som reagerade starkast på chippet (som dom fick först) o likaså vaccinationen. Jag tycker mig se en tendens till att om de är större att kattungarna reagerar mera på chippningen.
 
 
 
 
Spara
Spara
Spara
Spara
1 Therese:

skriven

Å vilka snyggingar. <3
hjärtat klappar lite mer för Frigga, älskar svarta katter ;-)

Kommentera här: