Lugnt o stilla

Tyvärr är det fortfarande väldigt lugnt och stilla vad gäller att få Majken och Pina i löp. Så under tiden passar jag/vi på att göra andra saker. Vi har hunnit vara iväg en kort sväng på semester och nu är vi på hemmaplan igen. Redo att med kort varsel kunna fara iväg.

Jag har valt att ytterst sällan vara framför datorn i sommar. Ja, eg ända sen Jennys kull och Fjärilskullen flyttade.
 
Jag har hunnit vara iväg o hälsa på alla i Jennys kull och jag kommer försöka hinna hälsa på Fjärilskullen oxå hoppas jag. Helle bor i Luleå och jag hoppas att jag kan fara dit i samband med Luleå-utställningen. Dock utan katt, eftersom jag väntar på två löp.

Jag har fotat både med mobilen, men även med systemkameran på de katter jag/vi träffat i vår/sommar och kommer så småningom sätta mig framför datorn och bearbeta dom. Men titta gärna in på instagram, där jag heter "Deltas.katter" och har ett öppet konto. Där lägger jag upp lite bilder då och då.

Kommentera här: