Operakullen

 Pappa är vackra S*Taigasoul's Jurij Gagarin
 
o mamma är Marussia.
 
 
 
Hon fick fara ner två ggr innan det tog. Första gången berodde det på att Marussia blev helt kär i matte Ramani och knappt såg åt vackra Jurij, men gång två gick det bättre.
 
Detta är en bild från gång ett, när Marussia bara brydde sig om matte Ramani.
 
 
När jag och en kompis såg Askungen som opera, sa jag direkt till min kompis att min nästa hane skulle få namnet Don Magnifico o så blev det så otroligt rätt namn på just Dylan, för han är verkligen stor och magnifik.
 
Don Magnifico (Dylan) som även blev min avelshane. Dylan fick träffa 4 honor och fick totalt 12 avkommor. Dylan är n 24.

Pamina, hona, n 24.
 
Tatyana (Tanja), hona,  n 24.
 
 
 
 
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara

Kommentera här: