Snart är dag 63 slut

och i skrivande stund så har inget hänt. Ella har lurat mig lite, genom att bete sig som hon gjorde under förra dräktigheten. Dvs att vara väldigt, väldigt trött. Bara orka gå en kort sträcka innan hon blev tvungen att lägga sig ner ett tag och vila.

En kompis skrev till mig att dom nog kommer på tisdag och tja, varför inte....

Idag har jag fått göra undan lite saker ett par timmar, och imorgon så hoppas jag kunna fortsätta på samma sätt.

Det blev bara en natt med Ella i sovrummet, för hon var och skulle undersöka allt och jag fick inte sova så mkt. Så nu sover jag istället med Ella i sovrummet, på en madrass på golvet, och nja inte sover jag gott direkt. Men det är i alla fall lätt att höra (hoppas jag) när det väl börjar bli dags. Allt är fixat, så nu kan dom få komma.
 
Förra kullen gick Ella upp drygt 400 g, denna gång har hon hittills (nu väger jag varje morgon) gått upp knappt 1.4 kg. Ikväll låg hon på mina ben, utfläkt, för hon klarar inte längre att ligga som hon brukar ligga (ihoprullad) och när hon låg över mina båda ben så kände jag bebbarna sparka. Det är så mysigt.
 

 
Spara
Spara
Spara
1 Therese:

skriven

å så spännande, nu är det nära=)

Kommentera här: