Tvåveckorsbilderna på Jennyskull samt jour som kattmorska

Det har varit mycket förra veckan, dels föddes Fjärilskullen (jag har tagit några kort på en nyfödd Fjärilskull, som jag hoppas ha tid att bearbeta) och sen fick vi ett väldigt tungt besked.
 
Denna vecka har jag jour som kattmorska, denna gång blir det hos S*Fairlines, där Cherokee väntar smått. Pappan till denna kull är min f.d avelshane Dylan, nu är han överskriven till fodervärden.
 
Jag är fortfarande lite osäker på könen i kullen, jag kommer ta tag i detta nästa vecka o kolla upp säkert. Den enda som har ett könsbundet namn är The Phantom of the Opera, så därför står det på dom bilderna även Minnie Mouse.
 
 
Det blev tre kullbilder och dom togs väldigt fort. Vi hade en korg bredvid bolådan och med ena handen höll jag fast kullen och med andra tröstade jag Ella, som var lite olycklig över att hennes bebbar var ute på egen hand.
 
 
Eftersom det har tagit sån tid att få till bilderna tänkte jag lägga upp två bonusbilder oxå.
 
 
 
 
Spara
Spara
Spara
Spara
1 Therese:

skriven

supersöta =)

Kommentera här: