Jennys kull är nu 4 veckor

och dom har börjat busa, tvätta sig och rent allmänt hitta på massa bus. Det är nästan alltid Sacré-Coeur som leder ligan, tätt följd av Minnie Mouse. Kit and Clowder är den enda som tänker efter lite.
 
Det är samma bakgrund på alla bilder, det är bara jag som inte får till rätt färg på varje kort.

Det händer alltid mycket så jag är noga med att skriva in i kalendern varje besök etc. Men det underlättar ju oxå om jag kan läsa i den varje dag.
 
När vi skulle fota veckobilderna så hade jag glömt bort att det skulle komma en spekulant, men det var ju lite tur för då fick dom oxå hjälpa till med fotandet.  
 
Stort tack för hjälpen och jag tror att vi får börja ha besökare varje gång veckobilderna ska tas, för oj vad det kommer att bli jäktigt att fota när vi numera bara är två som kan hjälpas åt.
 
När man ska fotas i studio, med extra starka blixtar, är det skönt med mamma nära.
 
Det råkade bli en extra bild på Kit and Clowder, men här är hon less.
 
Detta blev nog veckans bästa kullbild på ett väldigt busigt gäng.
 
 
 
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara

Kommentera här: