Ett förinställt inlägg

Idag och imorgon kommer jag att sitta och kattvakta Majken. Hon är ju beräknad till denna vecka och även om vi inte tror att hon kommer föda idag så känns det nog tryggt för oss alla 3 att jag sitter där.

Jag tar med mig lite saker så jag har något att roa mig med de timmar jag sitter med Majken och Wendella. Bla ska jag ta med kameran oxå så jag kan fota lite bilder på systrarna.
 
Detta innebär att jag inte kommer att hinna lägga upp bilder på Jennys kull imorgon, förhoppningsvis på onsdag ell torsdag.

Vad gäller Jennyskull så har Ella fortfarande väldigt bra mat. Alla väger över 300 gram o Sacré-Coeur är tyngst av alla.Sacré-Coeur var oxå den som först öppnade båda ögonen helt och nu har även de två andra öppnat ögonen, dock inte helt.
 
Det råder lite delade meningar om könen i Jennys kull, så ev blir The Phantom of the Opera en Minnie Mouse. Vi får se lite längre fram helt enkelt.
 
Spara
Spara

Kommentera här: