4 veckor

och som vanligt springer tiden iväg. Det händer mkt nu, varje dag. Pinarello äter torrfoder med bra aptit o hon har även smakat på blötmat, Scott tycker oxå att torrfoder är gott. Medan Bianchi och Cervélo tycker att det är onödigt när man har det så mysigt hos mamma, när man ska äta. 
 
Scott är en riktig äventyrare, han vill väldigt gärna ut i hela rummet och undersöka. Det går bra om någon av oss sitter nära hagen och kan haffa honom efter ett tag. Då ligger Marussia en liten bit bort och tittar på. Jag som trodde att det skulle vara Bianchi Racer som skulle vara ivrigast att få komma ut och undersöka världen. Han hade ju så bråttom i bolådan, småttingarna var inte ens ett dygn gammal när han kröp iväg bort från mamma och syskonen. 
 
Vi testade att fota kullbilderna på en kattbädd då jag trodde/hoppades på att dom skulle vara lite mera stilla och det stämde. Vi fick riktigt bra kullbilder. Bianchi är dock jättetrött på bild 1 o 2. 
 
Denna vecka blir det även bonusbilder. Det är för att jag nästa vecka åker till Stockholm för att vara med på årsmötet och på söndagen en utbildningsdag. Vi kommer försöka fota redan på torsdag, eftersom jag är borta hela fre-sö. Jag kan inte garantera att bilderna hinner komma upp före jag åker. Därför kommer här många bilder på kullen.
 
Jag vet inte hur tydligt ordningen syns, men det är Bianchi Racer, Scott Addict, Pinarello Dogma och Cervélo S5.
 
 
Scott
 

 
Pinarello
 
Cervélo

Bianchi
 
 
 

Kommentera här: