Cykelkullen blev två veckor i lördags

o här kommer nu bilderna. Det är inte helt lätt att fota kullbilderna som ni kommer märka, men jag hoppas att det blir lättare när dom blir äldre.

Det är alltid något visst med att ha kattungar. Mysigt att bara sitta och beundra vid bolådan men mysigare när dom har öppnat ögonen (Bianchi var sist ut) o när de sen börjar bli mer rörliga.
 
Vi har lånat ut studion till Susanne, då vi inte vill använda studion då det blir för starkt ljus de första tre veckorna. I lördags testade jag med att lägga bara en handduk på klöstunnan men det blev inte så bra bilder så vi fick bygga upp lite grann. Marussia blev lite orolig när vi fotade Scott så en bonusbild kommer på Scott och Marussia.
 
Jag håller fortfarande på att lära mig bearbeta i RAW o jag har vissa problem med att få till färgerna. Som tex på Cervélo. Hennes röda bläs blir inte riktigt bra tyvärr.
 
Scott Addict
 
Pinarello Dogma, kolla in söta tjejen som flörtar.
 
 
 
 
 
Cervélo S
 
Bianchi Racer
 
Kullbilderna, som inte blev så bra, bäst blev nog sista bilden, även om man inte ser dom så tydligt.
 
 
 
 
1 Anders Ljungberg:

skriven

Underbara ungar. Och så himla kul att de är så lätta att skilja åt. Var och en har sitt speciella och utpräglade nylle. Blir roligt att följa dem.

Kommentera här: