Fjärilskullen 6 veckor

Det är rätt kul att se denna kull o se deras olika personligheter och utstrålningar. Den som märks mest (för mig i alla fall) är Frigga, den svarta solida. Inte pga färgen utan pga hennes personlighet och utstrålning. Hon är rätt lik Sacré-Coeur (i Jennys kull) till sättet. Frigga kommer hamna hos en köpare, som har köpt katt av mig tidigare och jag tror att detta kommer bli väldigt bra
 
Sen har vi otroligt vackra Argus, som jag är väldigt kär i o jag hade gärna sparat honom, men tyvärr passar han inte till någon av mina honor. Argus hamnar nu som sällskap till en sibbekille.
 
Slutligen o faktiskt minst är galet söta Helle. Detta är en mycket vacker och näpen tjej, som också charmar mig helt med sitt söta ansikte. Det blir intressant att se var Helle hamnar o hos vem.
 
Alla tre har olika utstrålningar och märks på olika sätt oxå.
 

 
 
 
 
 
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara

Kommentera här: