Paus vad gäller att ta emot testbesökare

Efter att ha funderat ett bra tag har jag bestämt mig för att ta en lång paus vad gäller att ta emot besökare som vill testa sin allergi hos oss.
 
Det känns tråkigt att behöva ta en så lång paus, ända till 1/9 2016, men jag hinner inte med att göra allt som jag vill. Jag behöver även fokusera på annat och andra.
 
Vi har varit testhem i minst 7 år, men jag tror mer på 8.5 år, och anledningen till att jag fortfarande är testhem är  för att det är alltid lika kul varje gång folk kan skaffa en egen katt, oavsett från vilken uppfödare man köper av.. 
 

Men tiden räcker inte till, jag skulle behöva minst 5-6 timmar till per dygn för att hinna allt som jag vill och behöver.

 

Tack vare att jag har varit testhem har jag fått väldigt många fina vänner och även många fina köpare, som nu i den senaste kullen.

 

Dolce är en väldigt bra represant för sibbarna, social, vill alltid vara med (kan bero på att det blir godis...) och så gillar hon folk.

 

 
 

Kommentera här: