Till slut så har det hänt.....

Detta är Marussias fjärde kull och även om detta är en busig kull så var Marussias andra kull (Kinesiska filosofi-kullen, med Yin o Yang, aka Sunny) snäppet värre.
 
Det är många kattmammor som biter av morrhåren på sina kattungar om dom är allt för busiga. Det gjorde inte Marussia med Yin (som verkligen var busig) men när jag kloklippte kattungarna i helgen upptäckte jag att Dylans morrhår var knipsade.
 
Jag vet inte exakt när det hände men det var någon gång mellan vecka 10 och 11 (även om jag upptäckte det i samband med denna kloklippning).
Här ser man att Dylan har avbitna morrhår.


Vid närmare inspektion visade det sig att även Tanja hade fått sina morrhår avbitna. Dock lite senare än storebror, för det är först på 12veckorsbilderna jag ser det på henne.
 
 
 
 

 

Kommentera här: