Så tokigt det blev

Marie Hedrén har en väldigt praktisk hemsida, där kan man läsa om väldigt intressanta saker (bla allergi) och hon har även en flik där man kan knappa in första dräktighetsdagen o så kan man läsa om hur fostren utvecklas.
 
Det har jag gjort på samtliga kullar och det gjorde jag även på kullen mellan Ella och Trésor (aka Trisse) o fick det till att kullen var beräknad till vecka 30.
 
Från dag 59 väger jag alltid blivande mamman varje dag (jag vill ha statistik på hur mycket honan går upp/kull) och nu skrev jag in i almanackan dag 59.
 
Det var bara ett problem visade det sig, jag hade råkat skriva in fel datum på Marie Hedréns sida så nu kommer kullen en vecka tidigare, dvs vecka 29.
 
Just nu har vi Marussia, Dolce och kullen i kattgården medan Ella o Sakhi är i vardagsrummet. Ella slukar all mat som är kvar på tallrikarna och nu börjar det synas en liten mage på Ella.
 
1 Erik Ågren:

skriven

Oj, då blir de bara några veckors lucka mellan kullarna då! Hoppas ni hinner ta lite semester där emellan :-)

Kommentera här: