Mobilbilder på Chakrakullen

Jag har fått många bilder på Chakrakullen och här kommer bilder, dels såna som jag har tagit men även bilder som jag har fått skickat till mig. Tänk att dom redan är 5 månader.
 
Kullbilder från när kullen var pytteliten o tills dom blev större och flyttade.
 
Så här stod gärna Ella och åt, kullen under magen så hon hade stenkoll på var dom var. Älskade underbara Ella, så otroligt duktig hon var som förstagångsmamma.
 
Här rymmer Hjärta gång på gång, och Ella väntar tålmodigt på honom.
 
Chakrakullen var väldigt livlig så när alla utom Majken hade flyttat, kunde vi ha blommor framme igen.
 
Enstaka bilder på småttingarna, som snabbt blir stora. Grattis på 5-månadersdagen!
 
Luna (Svadhisthana). Det kommer att komma fler bilder på Luna när jag väl har tid att sitta och bearbeta bilderna jag tog med systemkameran, bilderna i detta inlägg är tagna med mobilen.
 
 
Majken (Manipura)
 
Majken med Ella, när Majken var enda kattungen kvar.
 
 
Juno (Anahata)
 
Bilder sen hon flyttat hemifrån
 
Hjärta (Vishuddha)
 
Hjärta med Alice
 
Hjärta har även en storebror, som heter Fester.
 
 
Innan Hjärta flyttade hem till familjen brukade Signe klappa på Hjärta när jag hade lagt upp veckobilderna.
 
Cleo (Sahasrara) som bor tillsammans med Ceasar.
 
Jag skickar alltid med lite leksaker och en sån här råtta. Cleo gillar den o bär omkring på den.
 
Ceasar var lite avvaktande i början mot Cleo, men efter att ha fått ett bad (så de båda luktar likadant) så gick det bättre.
 
 

Kommentera här: