Tiden gick verkligen sakta denna gång

när vi väntade på att Marussia skulle föda. Marussia har gått fri i hela huset, förutom de sista nätterna. Äldsta sonen har då ställt upp och varit nattvakt och kollat in henne då och då.
 
TACK Mattias det är verkligen guld värt att kunna få lite extra avlastning och få sova i sin egen säng, även om det ibland inte har blivit en full natt.
 
Men det är inte bara vi människor som har väntat på att det ska bli dags. Jag roade mig de sista dagarna med att fota alla katter, som bara låg och väntade och väntade på att något skulle ske.
 
 
I år provade vi att höja upp inne i bolådan, så att det skulle vara lättare för oss i samband med förlossningen. Den enda som gillade den idén på allvar var Dolce, som ofta låg här.
 
 
Ella på tunnan, en av hennes absoluta favoritplatser.
 
Vi satte upp dörren och stängde in Marussia på kvällen/natten de sista nätterna.
 
Jag skulle fota Sakhi en dag, när han låg en bit bort, men då kom han snabbt och skulle ligga nära mig, så därför blev det en sådan här mysbild.
 
En annan dag låg han på golvet, på underlaget vi har i bolådan.
 
 
På slutet satt jag mycket och pysslade och då måste ju min nallebjörn ligga nära mig.
 
 
 
Med denna kull satte vi upp ett lakan (som nu är nedtaget) för att lugna Marussia och för att hon skulle acceptera vardagsrummet som förlossningsplats. En av kvällarna hade Dolce råkat bli utstängd och då kan det se ut så här.
 

Kommentera här: