Tidig bokning

Något jag länge har varit sugen att fara på är WW (World Winner) och nästa år kommer den arrangeras i Malmö, 151024-25.
 
Sverak har redan gått ut med information om var man kan boka hotellrum och vi är några stycken som redan har gjort det. Nu gäller det att planera in så att man inte har en hona som ska paras eller föda omkring det datumet.
 
Jag kommer fara dit utan katt/katter och det känns skönt det oxå. Då hinner man gå runt och se allt som hör till denna stora tävling. 
 
I början av april 2015 kommer det att vara Scandinavian Winner Show, i Göteborg. Dit kommer jag nog inte att fara då jag troligen har annat för mig.
 
Nu något helt annat....
 
När jag ser på dessa två bilder av Dolce (kort 1 taget då hon är 7 månader och kort 2 taget då hon är är 2,5 år) har jag ändå visst hopp för att även Ella (som visserligen är drygt 2,5 år) ska få mera päls.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: