Ny kattbädd och burskynke

När jag var i Iggesund hittade jag en så snygg kattbädd att jag bara blev tvungen att köpa den. Jag såg framför mig hur snygg Sakhi skulle bli i den, även om han inte ska ställas ut igen.
 
Jag visade glatt upp bädden för folk på lördag fm. På lö em visade jag några de fina burskynken som fanns där och även om jag inte skulle ha något nytt burskynke (då Ivans, dvs London, matte sytt åt mig) fastnade jag och köpte ett lyxigt och dyrt burskynke.
 
Jag lämnade kvar "taket" för att brodera stamnamnet och för ett tag sen fick jag hem "taket". Oj, så fint det blev!! Det var ett danskt företag, Burgardin, som jag köpte av och dom kommer bla stå på SW (Göteborg, april 2015) och WW (Malmö, okt 2015).
 
Det ska verkligen bli jättekul att få prova det nya burskynket, även om planerna är att para både Marussia och Ella snart.
 
Här kommer några bilder på Sakhi, som verkligen gillar kattbädden. På bild 1 och 2 ligger han i kattbädden, som jag vill, och på bild 3 o 4 som han vill. Dvs när kattbädden är helt uppvikt och det blir ett bra och mysigt gömställe.
 
Även Marussia passade på att prova kattbädden och visst blir även hon snygg i den.
 
En bonusbild på vår vackra, underbara snygga Sakhi. Han ligger gärna nära mig eller husse när vi jobbar framför datorn. 
 
 

Kommentera här: