Utställning Skellefteå 2014-05-17--18

Snart så är det dags igen för ännu en utställning. Denna gång far jag till Skellefteå - fast jag ser inte direkt fram emot att gå upp väldigt tidigt lördag morgon.
 
Jag har valt att köra upp lö morgon och komma direkt till utställningslokalen. Efter avslutad dag (förhoppningsvis blir det inte lika sent som i Sundsvall) så blir det att fara till hotellet, checka in mig och katterna. Sen blir det middag och sängen nästa för att orka med söndagen oxå.
 
På lördag har Marussia och Ella Aliosha Romero och på söndag har dom Mats Askett.
 
Det blir mindre sibbar denna utställning men det blir ändå ganska mycket. På lördagen kommer det att bli 31 stycken och på söndagen blir det faktiskt lite flera sibbar, nämligen 35 stycken.
 
Även SOL kommer prova tidig hemgång och det kommer jag ansöka om på söndagen. Det var så otroligt skönt att få komma hem tidigt efter en utställning.

Efter Skellefteå blir det uppehåll ett tag tills vi är ett gäng som åker till Norge (helgen efter midsommar). Det är ganska intensivt när utställningsperioden börjar här uppe. Luleå har dock sin utställning sista helgen i aug.
 
 

Kommentera här: