En spännande tid väntar - FODERVÄRD SÖKES

För ett tag sen fick jag en förfrågan från Carina.
 
Det hela började med att hon ville veta vad jag tyckte om en kattunge. Jag sa vad jag tyckte och sa även till Carina att hon kunde fråga Kicki om hanen ifråga skulle passa till mina tjejer oxå.

Så nu har Carina och jag  (fast jag halkade in på ett bananskal) bestämt oss för att köpa en snygg hane tillsammans och vi letar därför fodervärd i Umeåtrakten, max 5 mil från Umeå centrum.
 
Katten kommer alltså att delägas av oss och skrivs, när parningarna är avklarade, över på fodervärden.
 
Mamma katt är Lince's Aurora (som nu kallas Tuss). Aurora var jag väldigt svag för redan som liten och Trésors vackra pappa är Magica De Vil's Leonid af Abaz. Stamtavlan hittar ni här.
 
Hans namn, Trésor, kommer från en fransk fotbollsspelare, Marius Trésor
 
För mer information kontakta mig på 070-831 87 31. Mail; [email protected] eller Carina på 070-6297605. Mail; [email protected].  
 
Hanen ifråga hittar ni bilder på här och jag har lånat två bilder från hans fotoalbum där han är 5 respektive 6,5 veckor. Vilken sötnos eller hur? 
 
 

Kommentera här: