Badning pågår

Idag har jag och ena sonen badat Marussia. Vi provade att stå i tvättstugan denna gång. I vanliga fall håller vi till i badkaret men det blir lite påfrestningar på ryggen.
 
Det passade bra att testa med Marussia, dels för att hon är så snäll men framför allt mer van än Ella. Men vi fick ge upp efter ett tag då dels diskhon är lite liten (fast det hade nog gått bra) men det största problemet var att få en bra temperatur på vattnet.
 
Jag ska kolla med maken om han kan fixa till det, för skönt är det att kunna stå och bada katter. Nu badas det inför Skellefteå-utställningen (som är nästa helg), sen blir det vila tills vi far till Norge (helgen efter midsommar).

Sen får jag se vad som händer sen. Har jag tur tar Marussia titel och blir SC i Norge. I så fall kommer jag nog låta henne vila från utställningar tills hon blir kastrerad och kan börja om igen. Även Ella kan ta titel i Norge då hon i så fall blir GIC.

Kommentera här: